Insulele Azore

Călător în Azore

În iunie 2018 am ajuns în Insulele Azore. A fost una dintre cele mai relaxante vacanțe ale noastre. Arhipelagul are 9 insule ce aparțin Portugaliei. Noi am vizitat doar două, San Miguel și Terceira.

Transportul

Am prins o ofertă foarte bună la compania TAP Portugal cu 280 euro/bilet dus intors. Zborurile nu sunt directe ci cu escală la Lisabona. La ducere am aterizat în insula San Miguel și ne-am întors din insula Terceira. Între insule am circulat cu compania aeriană locală SATA. Biletul de avion a fost 80 de euro.

Cauta bilete de avion Azore

După cum observi nu este o destinație ieftină, cel puțin la biletele de avion. Între cele 2 insule vizitate de noi se poate ajunge și cu feriboatul la prețul de 50 de euro. Acesta circulă noaptea și poți astfel scuti o noapte de cazare pentru că drumul durează 6 ore. Am scis mai multe despre biletele de avion aici.

Miraduro Terceira Azore

Sunt 9 insule în arhipelag și cele 8 zile cât am stat noi au fost suficiente doar pentru 2. Dacă vrei să le vizitezi pe toate trebuie să rezervi cel puțin 3 săptămâni sau să mergi de mai multe ori în zonă.

La fața locului ne-am deplasat cu mașini închiriate. În San Miguel am închiriat o mașină cu aproximativ 70 de euro pe zi din capitala Ponta Delgado, de la o firmă locală foarte cunoscută numită Ilha Verde. În Terceira însă am închiriat o mașină de la o firmă mult mai mică Angra Rentals, direct din aeroport cu 80 de euro/5 zile. Asta nu dovedește decât că trebuia să mai studiem piața un pic la prima închiriere. Despre această pățanie și multe altele cu mașini închiriate am scris aici.

Cazarea

Am stat numai la proprietăți listate pe Airbnb ca să mai scădem din bugetul destul de mare cheltuit pe transport. Nu ne-am părut rău deloc. Ambele cazări au fost superbe. Am plătit în jur de 50 lei/persoană/noapte. Mai multe amănunte am scris aici.

Vremea

În Insulele Azore temeperatura este superbă. Îmi place enorm că ziua nu este nicodată mai cald de 25-27 de grade celsius. Apa oceanului este mereu călduță și se poate face baie aproape tot anul. Se poate să plouă din când în cănd dar se înseninează repede. După cum ați observat îmi place să mă documentez intens înainte de o excursie. Prin urmare și despre vremea din Azore am scris înainte aici. Citeste mai mult
Vacanta la Mare

Cea mai ieftină vacanță la mare

De ani de zile cea mai ieftină vacanță la mare este în Bulgaria. Anul ăsta am încercat să contest acest mit însă nu am reușit. Preferata mea rămâne însă vacanta la mare în Grecia.
Am adunat prețuri și informații proaspete și le reproduc în articolul de față.

Cauta Vacanta la Mare

Căutarea am făcut-o pentru o vacanță cu familia cu 2 copii și 2 adulți. La hotel nu se pune problema să mergi cu copiii. Lor le e foame când au ei chef, de obicei după ce tocmai ai plecat de la restaurant. De cele mai multe ori nu le place nimic din ce au în meniu. La all inclusive am încercat și este mult prea scump și monoton. Prin urmare a rămas vechea soluție a aunui apartament cu bucătărie proprie. Este mai ieftin și mai comod în cazul de față. Vom pleca la sfărșitul lui iulie, începutul lui august, prin urmare în plin sezon și evident exact atunci când  prețurile sunt cele mai mari.

Citeste mai mult
Airbnb Azore

De ce îmi place Airbnb ?

Asa cum anunțam acum ceva timp în luna iunie 2018 am ajuns în Insulele Azore. Despre insule o să vorbesc pe larg în alt articol. Acum vreau să povesc despre a doua mea experiență cu Airbnb. Am auzit multe păreri negative despre Airbnb însă eu până acum nu am avut nicio experiență negativă. Am respectat însă câteva principii absolut necesare unei experiențe plăcute:
  • Am citit cu atenție review-urile altor călători;
  • Am luat legătura cu gazda și m-am lămurit că tot ceea ce este trecut în descriere corespunde cu realitatea;
  • Nu am ales cazări share room. Adică nu am ales să stau cu gazdele în aceeași casă deși în acest caz prețurile sunt mult mai mici;
  • Am vrut de asemenea să avem baia noastră proprie.
Practic am avut un apartament propriu la care se adaugă o priveliște de neegalat.

De ce am ales Airbnb ?

În Insula Terceira din arhipelagul Azore am ales să mă cazez la o fermă pe un deal cu o priveliște superbă 180 de grade asupra oceanului. Am ales Airbnb din 2 motive: Citeste mai mult
Vremea Peru

Vremea în Peru

Peru este o țară ce vremea variază foarte mult în funcție de zona în care ajungi. Există însă o perioadă în care vremea în Peru este optimă pentru a vizita cât mai multe zone. Asta pentru că nu se știe de câte ori putem ajunge pe acolo.

Anotimpurile

• Iarna este anotimpul secetos și durează din Mai până în Septembrie. Perioada este bună pentru vizitarea zonei Cusco și Machu Pichu
  • Vara este anotimpul ploios și durează din Decembrie până în Martie. Este o perioadă bună de mers în zona de coastă.
  • Din Aprilie în Octombrie vremea este imprevizibilă. Nu este o perioadă bună de mers mai ales în zona de junglă.

Temperatura Peru

Temperatura apei oceanului este aproximativ constantă și se poate face baie aproape tot anul.

Cele mai interesante informații despre vremea în Peru le-am găsit pe:
Pe ambele site-uri găsiți și informații foarte interesante despre cele mai interesante locuri de vizitat în Peru.

Photo by Alan Hurt Jr. on Unsplash

Citeste mai mult

Inca nu te-ai inscris la newsletter ?

Vei primi cate un email de fiecare data cand mai scriu cate ceva.